Avatar billede caspersch Nybegynder
25. oktober 2009 - 12:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Betalt opgave: Søger programmør til windows applikation

Det er lige eget hvilket sprog programmet laves i, bare det kan køre som en windows applikation - i baggrunden.

Det skal connecte med en MySQL server som er online - det er et simpelt chatprogam, der skal kunne modtage og sende data.

Umildbart havde jeg forestillet mig en pris mellem 1.000 - 1.500 kr. eksklusiv moms, men hvis jeg fremsender en kravspecifikation, så kan i jo fortælle om det er helt ude i hampen.

I kan kontakte mig via web@freelancephp.dk eller tlf 21 95 55 39 .

Hvis du er studerende, elle bare vil tjene lidt ektra ved siden af, kunne dette være en god opgave. Også fremadrettet med nye opgaver. Det er ikke et krav du er momsregistreret.

Vh. Casper
Avatar billede jps6kb Novice
26. oktober 2009 - 16:09 #1
Mail sendt.
Avatar billede caspersch Nybegynder
05. november 2009 - 18:27 #2
Lukket.
Avatar billede jps6kb Novice
05. november 2009 - 18:32 #3
Hva' fandt du frem til?
Avatar billede caspersch Nybegynder
05. november 2009 - 18:39 #4
Hej Kim.

Jeg håber jeg fik svaret alle via mail? Nå men anyway jeg fandt en som lovede mig et noget klart for 6dage siden. Ham har jeg ikke hørt mere fra, så nu har jeg besluttet mig for selv at udvikle det. Har før programmeret lidt i Visual Basic,
så sætter en applikation op med indygget webbrowser, og uden MySQL kommunikation - men den åbner en fil på en webserver, og ud fra den vudere programmet så om jeg skal have en besked.

Det skal køre sammen med min livechat her, som køre i demo her: http://spil-bingo-banko-poker.dk
Avatar billede jps6kb Novice
05. november 2009 - 18:44 #5
Jeg har ikke fået svar fra dig, men du er velkommen til at skrive hvis du skifter mening. :)
post(AT)kimbang.dk
Avatar billede caspersch Nybegynder
05. november 2009 - 20:37 #6
Hej igen, Hvis det går helt galt skal jeg nok tage kontakt til dig :-)