Avatar billede raslortmus Nybegynder
24. oktober 2009 - 18:02 Der er 1 løsning

Office 2007. Hvordan beholder jeg mails i min webmail-indbakke?

Jeg har lige installeret Office 2007, men jeg tør ikke sætte min email op, før jeg ved hvordan man gør, hvis man gerne vil beholde en kopi af alle mails på serveren, når man henter dem. Jeg har en IMAP mail hos one.com.
Avatar billede sten2004 Nybegynder
24. oktober 2009 - 18:18 #1
Du følger vejledningen fra One.

http://www.one.com/da/support/guide/mail/opsaetning-i-outlook-2007

Bemærk at der ved oprettelse af kontoen vælges Imap som kontotype i stedet for POP. Du kan i øvrigt også beholde mails på din webmail konto selvom du bruger POP3. Under rediger Email konto - vælg flere indstillinger og gå til fanebladet avanceret i sektion Levering kan du tilpasse hvordan din Outlook skal håndtere gemte mails på din webmail konto. Gælder også for Imap, mener jeg.

Vil du have lidt snor i wizarden der kører første gang du starter Outlook angiver du blot forkert password.