Avatar billede w13 Novice
21. oktober 2009 - 15:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SMS Service

Hej Eksperter.

I forbindelse med et skoleprojekt, hvor produktet skal være et CMS-system med mange brugere, har vi i min gruppe snakket meget om muligheden for en SMS-service, hvor admins kan få sendt SMS-beskeder ud til medlemmerne direkte fra hjemmesiden.

Vi laver projektet i skolen, men det er for en rigtig kunde, som vil købe vores løsning, og derfor kunne det være sjovt at have nogle informationer om muligheden for denne SMS-service klar til dem.

Så er der nogen, der har erfaring med dette, og især i hvilken prisklasse en sådan service ligger?

Funktionaliteten skal bare være at kunne sende en tekst-besked til en række telefonnumre.

Jeg har Googlet lidt på det og bl.a. fundet Inmobile.dk og diverse andre, men det kunne være sjovt at høre lidt om jeres erfaringer først, og hvilke priser, vi kan forvente.

På forhånd mange tak!

- W13
Avatar billede w13 Novice
21. oktober 2009 - 15:35 #1
Jeg lukker, da en af mine venner kender en ekspert, der vil ringe mig op snarest. =)
Avatar billede jps6kb Novice
24. oktober 2009 - 20:17 #2
Vil bare lige indskyde; jeg har en løsning ved dandomain. Deres sms-produkt giver jeg ca. 600kr inkl. moms for hvert halve år, og så fungerer det ligesom taletid. Altså, man køber for f.eks. 500kr sms'er.
Jeg er super tilfreds med dandomains sms-gateway og kan kun anbefale det. ;)

http://www.dandomain.dk/produkter/smsgateway.html
Avatar billede w13 Novice
09. april 2010 - 04:08 #3
jps6kb >> Det er vist på tide at lukke her. Så smid et svar! :)

Jeg kontaktede forskellige leverandører, som jeg fandt via Google, og de var også meget flinke til at hjælpe, så det kan klart anbefales bare at prøve! :)
Avatar billede jps6kb Novice
09. april 2010 - 07:40 #4
Godt du fandt en løsning - bare snup points selv. ;)