Avatar billede martin_moth Mester
19. oktober 2009 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007: give private appointments særlig farve

Er ansat i et stort firma, der bruger outlook. Jeg skriver både private og arbejds-relaterede ting i outlook. Og andre skriver arbejdsrelaterede ting i min kalender.

Jeg gerne have at alle private appointments bliver en speciel farve. Uden at jeg skal gøre noget manuelt ved hver aftale...

Hvordan?
Avatar billede rose Nybegynder
20. oktober 2009 - 08:27 #1
Højreklik på en aftale, vælg Automatisk formatering, tilføj, navngiv den som eks. Privat, vælg farve, tryk på Betingelse..., under Aanceret, vælg felt,  Hyppigt anvendte.., vælg Følsomhed, er lig med, privat, OK, OK.

Det burde gøre det.
Avatar billede rose Nybegynder
21. oktober 2009 - 09:01 #2
Fik du det til at virke?
Avatar billede rose Nybegynder
27. oktober 2009 - 10:01 #3
Noget nyt her?