Avatar billede Dips83 Nybegynder
14. oktober 2009 - 19:48 Der er 5 kommentarer

D-Link Dir 615 falder ud

Hej jeg har et problem med min router, det er en D-Link 615 og den kan ikke holde forbindelsen til internette. Når jeg har slukket computeren og skal på nette igen virker den nogen gange ikke, hvis jeg slukker for den i 10 sekunder og tænder igen virker den, det er bare lidt irriterende i længden!!! Håber nogen kan fortælle mig hvad man kan gøre ved det.
Avatar billede rexman Nybegynder
14. oktober 2009 - 20:21 #1
Har du prøvet at opdater firmware i routeren ?

http://www.dlink.ca/products/?pid=565

se under support resources
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. oktober 2009 - 10:32 #2
Og du er sikker på at det er forbindelsen mellem router og internet, og ikke PC og router ? ?
Avatar billede j_panduro Nybegynder
16. oktober 2009 - 13:10 #3
Det problem er set før, jeg har byttet min 615 til en jensen 89300, der efter er problemet løst.
Avatar billede Dips83 Nybegynder
29. oktober 2009 - 20:27 #4
Jeg er åbenbart ikke lige den hurtigste til det her, hvordan kommer man ind i routerens firmware?? Ja har hørt om flere der har det samme problem, tænkte bare at der må da være en løsning på det. Og det er ikke ligefrem billigt at ringe til d-link, de tager ca. 4 kr. i minuttet....