Avatar billede cskott Nybegynder
12. oktober 2009 - 22:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne links i outlook 2007

Hej
Jeg har idag installeret outlook 2007 på min bærbar.

Men nu kan jeg lige pludselig ikke åbne links i outlook.
Den kommer med at "handlingen er afbrudt pga systembegrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren"

Jeg har prøvet at klikke på hjælp og "kontroller for opdateringer" men så kommer den med samme fejl.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
12. oktober 2009 - 23:21 #1
Prøv at se om dette hjælper
http://support.microsoft.com/?kbid=310049
Avatar billede cskott Nybegynder
13. oktober 2009 - 07:06 #2
Nu har jeg prøvet at nulstille internet explore men det virkede ikke, måske for jeg kører med version 8??.

Kan man importere den nøgle de skriver om fra xp og over i vista jeg jeg køre med?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
13. oktober 2009 - 09:21 #3
Nej tvivler på at man skal blande vista og xp

prøv at se denne side
http://www.cnblogs.com/CrazyCoder/archive/2006/09/06/496187.html
Avatar billede cskott Nybegynder
13. oktober 2009 - 10:00 #4
Hej igen.. Jeg har fået det til at virke !!

Det virkede ikke det med at man manuelt skulle sætte explore som standard browser..

Men nederst i dit link er der en der skriver at man skal prøve at installere firefox som standard browser. Derefter fjerne firefox igen. Jeg har så bare gået ind manuelt og sætte explorer som standard browser igen. og det fik det sgu outlook 2007 til at kunne åbne links igen..
Avatar billede jonner40 Nybegynder
13. oktober 2009 - 10:12 #5
:o) fint så er du kørende igen
Avatar billede cskott Nybegynder
13. oktober 2009 - 14:24 #6
Du kan jo lægge et svar så kan du få nogle point
Avatar billede jonner40 Nybegynder
13. oktober 2009 - 14:54 #7
Hermed et svar :o)