Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2009 - 19:15 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Meget simpelt login script søges

Hej.

Jeg har her de seneste par dage prøvet af lære at login system via. sessions.
Men forstår det ikke via. diverse tutorials, guides og artikler rundt omkring.
Jeg skal bruge et meget simpelt script til min side som bare skal kunne flg.

Login
Opret(brugernavn, kodeord, mail)
profil(profil.php?ID , vis nogle links for profilens ejer og andet fra andre brugere)
Logud.

Jeg ved ikke helt om dette er muligt.
Men vil da forsøge at spørge alligevel :D
Avatar billede nissen2630 Novice
11. oktober 2009 - 19:37 #1
Her er en der kan lidt af alt muligt:
http://www.evolt.org/node/60384

Så er det bare i gang med at rette den til.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2009 - 20:15 #2
Har kigget på det :D
Men syntes det er alt for kompliceret.
Det eneste det skal kunne er de overnævnte ting :S
Avatar billede impulze Nybegynder
11. oktober 2009 - 20:15 #3
Avatar billede impulze Nybegynder
11. oktober 2009 - 20:17 #4
Hov forkert tråd!
Undskyld :)
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2009 - 20:18 #5
Det er jo programmer?
Jeg søger et PHP script?
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2009 - 20:20 #6
Og jeg var lidt for langsom til at svare på det første du skrev ;p
Avatar billede nissen2630 Novice
11. oktober 2009 - 20:23 #7
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2009 - 20:31 #8
Jo tak det vil jeg kigge på.
Men kender i ikke nogle meget simple færdige nogle man kan downloade?
Avatar billede repox Seniormester
11. oktober 2009 - 21:33 #9
Der sidder ikke udviklere og laver 'standard' scripts som passer nøjagtigt til dine behov. Der findes masser af færdige script som opfylder dine specifikationer og ønsker - mange af dem kan endda mere. Problemet er dog stadig at de ikke er lavet til dig. Der er derfor behov for at du enten tilpasser det færdige script så det passer dig - eller også tilpasser du dine behov til det færdige script som du synes du kan arbejde bedst med.

Et tredie alternativ er at andre laver det for dig, så det passer til dine behov - du skal dog ikke regne med der er så mange der vil lave sådan noget gratis, for så 'simpelt' er det heller ikke.
Avatar billede kjaergaardanders Nybegynder
12. oktober 2009 - 22:49 #10
prøv den her

http://www.2shared.com/file/8394467/d3d66c31/loginsystem.html

husk at opret en tabel i mysql
tabel navn : userlogin

koloner 4 stk skal hedde
koloner: id, username, salt, password,
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2009 - 15:19 #11
Jeg fandt ikke rigtig noget..
Men da jeg syntes i har gjort jeres til det ville jeg give pointene til dem der har givet svar med eventuelle muligheder i.
Avatar billede nissen2630 Novice
31. oktober 2009 - 15:30 #12
Når du ikke fandt det du skulle bruge springer jeg points over
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2010 - 08:08 #13
Hmm Tak.
Avatar billede dogtown Seniormester
22. september 2010 - 22:03 #14
Kikk på denne!
Denne tog jeg i brug!
Ikke de store ændringer til for at det kører

http://ycscripts.co.cc/free-php-tutorials/1/User-Management-System