Avatar billede DaneX Praktikant
11. oktober 2009 - 15:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilket program sender/modtager data?

Goddag,

Hvilket program kan jeg installere på min PC til at overvåge, hvilke programmer/processer der sender/modtager data over mit netværk?

Jeg har lige installeret Windows 7 og efter jeg har installeret DU Meter, som jeg har brugt i mange år, så kan jeg se, at der med jævne mellemrum bliver sendt med omkring 10 kb/sec ud af computeren gennem et halvt minuts tid af gangen. Der bliver ligeledes modtaget lidt data.

Og dette sker blandt andet mens computeren er idle og jeg ikke har startet nogle programmer op.

Det kan jo være noget i selve Windows 7 - men det kan vel også være noget andet og knap så velkomment i baggrunden?

// Martin
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2009 - 16:37 #1
Avatar billede DaneX Praktikant
13. september 2010 - 02:33 #2
.