Avatar billede janmejer Nybegynder
10. oktober 2009 - 11:49 Der er 5 kommentarer

Strømforsyning til bærbar

jeg har en Medion bærbar, når jeg vil spare strøm slukker jeg for strømforsyningen og lader den køre på batteri. Problemet er, at når jeg slukker strømforsyningen, så vil den ikke tænde igen med det samme...sidst jeg gjorde det, tog det ca. 2 dage før der kom liv i den igen...jeg tager den helt ud af stikkontakten, lader den stå nogle timer, prøver igen...men intet sker...
Det skal nævnes at det er den 3. strømforsyning, som Medion har været så venlige at sende mig...men det funker ikke for mig...gør jeg noget forkert?
Avatar billede nissen2630 Novice
10. oktober 2009 - 11:59 #1
Du gør sikker intet forkert. Min datter har fået sin skiftet et utal af gange. Den køre nu med en Toshiba forsyning og den har da virket ca 1½ år nu.De andre holdt kun nogle uger til et par måneder.
Avatar billede Mansee Nybegynder
10. oktober 2009 - 12:27 #2
nej du gør intet forkert lige som #1 siger. har også haft det problem engang, men jeg købte ny, og har ikke haft det problem i 1 år nu. jeg vil anbefale dig at købe en anden, og ikke medion. Så må de jo give dig penge til en ny :D
Avatar billede janmejer Nybegynder
10. oktober 2009 - 13:09 #3
Ja, det er også min tanke, må finde en bedre strømforsyning, den skal være på 19V og mindst 4,7A...jeg modtagelig for forslag til hvor jeg kan købe sådan en fætter billigt..ellers har jeg set nogen til 250,-..
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2009 - 14:33 #4
Jeg læser spørgsmålet/problemet som batteriet der ikke lader med strømforsyningen.

Det lyder ikke rigtigt at det ikke virker med den 3. strømforsyning!!! Derfor kan problemet ikke ligge i strømforsyningen.
Avatar billede janmejer Nybegynder
10. oktober 2009 - 16:01 #5
jo, med den 3. strømforsyning har jeg oplevet en fuld opladning for første gang, og det endda 4 gange..den første jeg fik, altså den der følger med når man køber den bærbare, den kunne/ville kun lade batteriet op 70%. Den 2. virkede slet ikke.
Det er kun når jeg slukker den efter batteriet er ladet op, så vil den ikke tænde igen...hvis jeg ikke slukker den, så virker det..men det er jo ikke holdbart i længden. Og Medion support vil ikke hjælpe, de siger der ikke er noget galt og efter 4 reperationsforsøg på værksted i Tyskland har jeg givet op!