Avatar billede webintegrator Nybegynder
09. oktober 2009 - 00:02 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

verdens billigste software udvikler it medarbejder

Hej hvilket land er verdens billigtse IT land med hensyn til få lavet opgaver derude...Vi har tænkt os  at oprette firma der hvor vi kan få billigst medarbejder for ...

Kina?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. oktober 2009 - 00:07 #1
Ukraine, Rusland, Serbien, Bulgarien, Kina, Fillippinerne, Ethiopien, Costa Rica etc. er alle meget billige. Formentligt er forskellene så små at det ikke kan afgøres hvem der er billigst.

Udfra spørgsmålet, så tvivler jeg på, at I har de nødvendige kompetancer til successfuldt at outsource. Outsourcing til et billigt land kan spare mange penge, men det kan også blive en meget dyr løsning, hvis ikke man har projekt ledelse og process med krav og kvalitets sikring på plads.
Avatar billede webintegrator Nybegynder
09. oktober 2009 - 00:15 #2
Du behøves ikke at tvivle vi er alle sammen af en anden etnisk baggrund så det ikke noget problem:-)Vi er vant til outsourcing indenfor alt:-)
Avatar billede trissebasse Nybegynder
09. oktober 2009 - 00:19 #3
Get real!

Indenfor hvad???... Har arbejdet internationalt de sidste 15 år! Kina kan noget, Portugal kan noget andet. Snakker du specifikt produktrelateret er det selvfølgelig dem der har fulgt det specifikke produkt... Det er iøvrigt sandsynligt ikke Kina... Men derimod enten Indien eller Pakistan. Disse lande er de højst uddannede indenfor både IT og generel teknologi'
... De er iøvrigt også den højest uddannede gruppe i Danmark  -  Etnisk korrekt eller ikke!!!

Mange har brændt fingrene på billige priser i bl.a. Kina, de senere år. Det har kostet dyrt i de markedsandele de havde forventet at få på "billige" timepriser. Og mange venter i dag på 3. år på at få deres produkt færdigt... Gamle kommunist-stater har ikke travlt  -  kun timepriser der ofte ikke holder!

Hmmm...
Avatar billede webintegrator Nybegynder
09. oktober 2009 - 00:24 #4
Jeg skal bruge generalt Webudvikler og it ingeniør... For næste måned giver jeg reklame i hele Danmark for at jeg laver hjemmesider for kun 800 Kroner så der bliver nok travlt på markedet vi er 5 forevejen kunne være dejligt at få 5 mere... Men har hørt Tyrkiet Skulle os være dygtig og have en af verdens dygtigste it folk de er jo mere tæt på eu på den måde så vi kan føle os lidt trygge...
Avatar billede webintegrator Nybegynder
09. oktober 2009 - 00:25 #5
Vi skal bryde ind i markedet og vise at det os der styrer det her show også kan andre lukke:-)
Avatar billede arne_v Ekspert
09. oktober 2009 - 00:32 #6
Jeg har aldrig hørt at anden etnisk baggrund skulle sikre gode software udviklings processer som kan sikre en successful outsourcing.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. oktober 2009 - 00:33 #7
Der er mange IT folk i Indien og Pakistan - også gode af slagsen, men de lande er ikke blandt de billigste idag.
Avatar billede trissebasse Nybegynder
09. oktober 2009 - 00:33 #8
Okay...

... Design der holder i alle lande for 800,- ... Den her udvikler/designer griner bare videre ;-D

Har I overvejet at undersøge hvad design ER?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. oktober 2009 - 00:34 #9
Markedet for 800 kr. hjemmesider er nok domineret af naboens teenager, som synes at det er sjovere end at slå græs.
Avatar billede webintegrator Nybegynder
09. oktober 2009 - 00:37 #10
800 KRONER OGSÅ ØDELÆGGER VI DANSK WEB MARKED !! PEngene er ikke sagen !! Sagen er at ødelægge markedet! og derefter være den eneste tilbage! Tro mig vi gør det:-) og i bliver chokeret:-)
Avatar billede trissebasse Nybegynder
09. oktober 2009 - 00:45 #11
Jamen, jeg stiller da gerne min timepris på 900,- kr./t. til rådighed for jeres projekt. Håber I har penge nok på "bogen" til at betale differencen for godt design koster og teknikken er er her en integreret del af helheden.
Avatar billede tjaz Nybegynder
09. oktober 2009 - 01:31 #12
held og lykke :)
Avatar billede stagedk Nybegynder
09. oktober 2009 - 03:18 #13
god tur ;)!, i vil ALDRIG kunne få ordenligt design hold op, og så lave designs til 800 kr stykket :D ?,
jeg griner blot, det er syrealistisk det der,
i er hvad 10 medarbejdere?, arbejder i alle på fuldtid gratis ;) ?.
det vil jo ikke kunne køre rundt, du skal jo ikke regne med alle i hele landet vil have et design bare fordi det koster 800 kr ?
adobe photoshop cs4 licensen alene koster 4000 kr ;)!.
og så arbejder i 8 timer om dagen alle 10 medarbejdere?. hmm, med en mindsteløn på hvad?, bare 50 kr det giver 4000 kr i skal tjene ind MIN om dagen, + i skal betale for el,internet, osv osv, altså skal i sælge 6-7 designs min om dagen for at kunne køre bare minimalt rundt, og tror du selv at dem i trykiet,indien eller parkistan eller hvor du nu henter dine medarbejdere vil arbejde til sådan en lav pris?, som trissebasse siger koster vi altså fra 600-1100 i timen, altså min 5600 om dagen, og lad os så lige gange det med 10, ja, 56000, så skal du ligepludselig sælge 70 designs om dagen..
du får held og lykke her fra, selvom du 99,9% vil lukke ned meget snart ;) !
Avatar billede Slater Ekspert
09. oktober 2009 - 07:49 #14
Troll? :P

Man skal da vist være mindre begavet for at spørge nogen hvordan man bedst lukker deres branche ned. Også selvom man ikke har en chance for at gøre det.
Avatar billede superwulff Nybegynder
09. oktober 2009 - 08:54 #15
800 KRONER OGSÅ ØDELÆGGER VI DANSK WEB MARKED !! PEngene er ikke sagen !! Sagen er at ødelægge markedet! og derefter være den eneste tilbage! Tro mig vi gør det:-) og i bliver chokeret:-)"

(forestil jer nNiels Hausgaards stemme)

Er jeg den eneste der syntes det lyder sådan lidt halv-fundamentalistisk?
Avatar billede j3ppah Novice
09. oktober 2009 - 09:12 #16
HAHAHA :D... Det her var da vidst lige dagens griner!!!... Takker mange gange!
Avatar billede webintegrator Nybegynder
27. oktober 2009 - 22:41 #17
Emnet Lukkes
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2009 - 00:52 #18
Det var da ihvertfald en billig omgang kommentarer du fik her !