Avatar billede lurkian Nybegynder
07. oktober 2009 - 15:16 Der er 3 kommentarer

REcinfo??

Ikke liiige helt sikker på hvad jeg har trykket på .. men min papirkurv er GONE og hvergang den starter op siger den at Recinfo er holdt op med at fungere..?? Noget er kan fikses??

Jeg har en Amilo pa 2510 der ligger vista på.
Avatar billede tjacob Juniormester
07. oktober 2009 - 15:26 #1
Er papirkurven væk i Stifinder, eller er det kun på skrivebordet?

Hvis det kun er på skrivebordet>højreklik>Personlige Indstillinger>Skift Skrivebordsikoner

Her skal der være krydset af i Papirkurv.

Mht Recinfo ved jeg ikke.........
Jeg mener Recinfo.exe er noget virus.
Avatar billede lurkian Nybegynder
07. oktober 2009 - 15:34 #2
aaaaah DER var min papirkurv!!)))

Nu r der bare det recinfo der.. og mange af de spil jeg plejer at spiller siger nu bare "er holdt op med at fungere" noget med beskyttelse af datastrømmen?  huh??
05. december 2010 - 14:04 #3