Avatar billede hnteknik Novice
06. oktober 2009 - 23:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

internet explorer har forhindret dette websted... igen igen

Jeg har haft et websted kørende for en del år. Hovedformålet er at producere og administrere spørgeskemaer og rapporter.
Export af rapporter dannes i excel ved i et stort ASP script at løbe resultatet af en række koblede SQLuddtræk igennem. Det tager vel godt 4 min. og skulle gerne ende i en excelfil, der kan gemmes eller åbnes.

Resultatet er 'internet explorer har forhindret dette websted..' selvom "Automatisk forespørgsel om filhentning" er aktiveret.
Da filen er dynamisk dannet er den tom, når man klikker på hent fil.

Øv, men det har virket før. Hvad kan være årsagen til at den gule header dukker op uanset hvad. Altså hvorfor er 'internet explorer har forhindret dette websted...' ikke til at slippe af med kendte metoder ????
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2009 - 11:01 #1
Måske din side er havnet under 'Restricted Sites' ved en fejlagelse? Bare en tanke...
Avatar billede hnteknik Novice
07. oktober 2009 - 11:19 #2
Hvordan checker man det hos Microsoft?
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2009 - 16:12 #3
Tools / Internet Options / Security / Restricted Sites

Det er jo ikke sikkert at det er der problemet ligger, men du kan måske have tilføjet siden ved en fejltagelse.
Avatar billede hnteknik Novice
07. oktober 2009 - 19:05 #4
Nå det var det du mente. Nej det er ikke tilfældet og det gælder for både min IE8 og mine brugers IE8.
Jeg prøver at installere en anden browser ved siden af.
Avatar billede hnteknik Novice
07. oktober 2009 - 19:52 #5
Firefox 3.5 henter de dannede filer uden problemer.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2009 - 20:16 #6
Ok. Nu tænker jeg at Internet Explorer - Måske hvis der er tale om en nyere version - har blokeret for noget ActiveX content.

Prøv at nulstille din browser til standard niveau for sikkerhed og forsøg igen.
Avatar billede hnteknik Novice
07. oktober 2009 - 20:47 #7
Haløj - det var løsningen. Nu virker det - igen. Kast et svar. DU har virkelig fortjent det. Det har virkelig irriteret mig i lang tid.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2009 - 21:31 #8
Super!