Avatar billede dennisml Nybegynder
06. oktober 2009 - 16:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Crm til google maps

Hej. jeg har en liste i crm med firmaer, jeg vil gerne have de her lister in i google maps. hvordan for jeg det. det skal kører i real time så den ændre hvergang der skere ændringer i crm.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2009 - 17:01 #1
Avatar billede dennisml Nybegynder
06. oktober 2009 - 17:39 #2
tak for det, har allerede kigget der. og kan sku ikke finde ud af det. har læst osv. men fatter detikke helt.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2009 - 18:20 #3
Det handler om at lave en XML efter deres anvisninger.

Kort fortalt: Du har en hjemmeside som viser et område af google maps, hvilket bare er et link til google maps. Nu har du så det (afgrænset) område du gerne vil vise på siden. Husk du skal have en registreret "Key" hos google.

Når du viser din side, henter google din XML fil før den sender dig geodata og dermed har indlagt pile og anden information i grafikken.

Se mere her: http://econym.org.uk/gmap/
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2009 - 18:27 #4
Avatar billede dennisml Nybegynder
06. oktober 2009 - 18:39 #5
okay, nogen af jer der kender CRM ?
all den datajeg ha er der fra, adresse by, post nummer osv osv. vi for hele tiden flere firmaer ind, og vil gerne at crm og google maps kunne "arbejde" sammen. er det muligt. så det køre automatisk.

tak for hjælpen jape44  vil kigge på det i morgen. der er en del læse arbejde :D
Avatar billede dennisml Nybegynder
08. oktober 2009 - 16:08 #6
ja tak
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2009 - 16:44 #7
Jamen selv tak og fint nok at du selv points tilbage... Det er virkelig Stil :-(