Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 19:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hyper link i word til en e-mail med budskab

Jeg leder efter hvordan man kan få link i en e-mail,til at blive en email der vidersender den mail som linket er i Og hvordan finder man koderne til at formatere en e-mail via et hyperlink med afsender, til emne og budskab. Gode råd til mår man bruger Word til at lave det med er meget velkommen.

Et link til en kilde vil falde på et meget tørt sted.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 19:32 #1
Simpel mailto syntaks:

mailto:mail@example.com
?subject=Emne
&body=En meddelese på%0A
To linjer.

Eller samlet:

mailto:mail@example.com?subject=Emne&body=En meddelese på%0ATo linjer.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 19:32 #2
Og en kilde: http://www.ianr.unl.edu/internet/mailto.html
Oventstående er et Amerikansk universitet.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 19:51 #3
Har du viden om hvordan man vidersender mailen man er I når man klikker på link vidre "send til en ven"
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 19:58 #4
Problemet er at når man laver et hyperlink i word til en email og man bruger &body= så forsvinder teksten i emne feltet.