Avatar billede sortsnak.dk Nybegynder
03. oktober 2009 - 20:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Samsung LE32R72B - Skærmen bliver flydende (?)

Mit samsung TV er pludselig gået i sort! Eller, det er nærmere farverne som flyder ud og gør det umuligt at bruge skærmen.

Fejlen sker også på menuer mv. - hele billedet flyder. Det er lidt besværligt at forklare; se billede:
http://img83.imageshack.us/img83/4342/dsc00387a.jpg

Det kan godt tyde på, at "billedrøret" er gået, men jeg har INGEN forstand på tv så jeg håber der er nogle som kan forklare hvad der kan være galt, og evt. give et bud på, hvad det vil koste at få repareret.

Tv'et er 3 år gammelt så reklamation og garanti er udløbet. Desværre.

Jeg håber der en tv-kyndig som kan komme med et kvalificeret bud på fejl og løsning.

På forhånd mange tak... :)
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
04. oktober 2009 - 13:13 #1
Hmm... Tror det bliver pænt dyrt at få rep. Tror at en rep-pris vil lægge på omkring 4500 eller mere.
Avatar billede sortsnak.dk Nybegynder
03. april 2011 - 22:55 #2
Lukker den.