Avatar billede djsteiner Nybegynder
30. september 2009 - 22:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XML på webhotel

Hej jeg har et lille spørgsmål omkring XML og hvilket server det kan køre på understøtter aller server XML ???

Jeg har været inde på forskellige web hoteler men kan ikke se om de understøtter XML så ville lige spørge inden jeg bestiller webhotel
Avatar billede arne_v Ekspert
30. september 2009 - 22:19 #1
Hvis du vil sende XML til clients, så er en XML fil bare en klump bytes og dermed understøttet af alle web servere.

Hvis du vil processe XML server side, så vil langt de fleste have en eller anden form for support da både ASP, PHP, ASP.NET, JSP/Servlet i ikke-forældede udgaver understøtter XML.
Avatar billede djsteiner Nybegynder
30. september 2009 - 22:28 #2
okay super så kan jeg jo godt bestille webhotel

jeg er ved at lave noget PHP sammen med Flash og XML
Avatar billede arne_v Ekspert
30. september 2009 - 22:36 #3
Hvis du skal bruge XML i din PHP skal du sikre dig at PHP er af nyere version. Gamle versioner af PHP understøtter XML, men der er sket store forbedringer fra og med 5.0 og frem.
Avatar billede djsteiner Nybegynder
30. september 2009 - 22:42 #4
det er PHP 5.0
Avatar billede arne_v Ekspert
30. september 2009 - 23:07 #5
5.2 er bedre end 5.0, men 5.0 er god nok.
Avatar billede djsteiner Nybegynder
30. september 2009 - 23:38 #6
kom med et svar så er der point og mange tak for hjælpen
Avatar billede arne_v Ekspert
30. september 2009 - 23:53 #7
kommer her