Avatar billede datateknikeren Nybegynder
29. september 2009 - 11:47 Der er 2 kommentarer

Omkring bestemmelse af lydretning

Hej

Jeg har ledt forummet igennem og synes ikke at kunne finde noget der kan hjælpe mig.
Men er det muligt for mig at lave en programmeringsløsning til min stationær, som gør det muligt for mig at sende f.eks. musikken fra winamp ud af jackstikket foran, mens jackstikket bagtil spiller lyde fra et spil?
Avatar billede sirius Nybegynder
29. september 2009 - 11:52 #1
Det kommer an på dit lydkort, om det kan håndtere at afspille fra forskellige kilder samtidig.

Jeg har i en tidligere computer haft 2 lydkort i samme, netop for at kunne spille musik ud af 1 udgang og andet lyd fra f.eks. spil ud af en anden.
Avatar billede datateknikeren Nybegynder
29. september 2009 - 12:21 #2
Men men men... Det lykkedes mig at få computeren til at teste høretelefonerne mens der blev spillet musik ud af den anden port.
Nu ved jeg jo godt at der er stor forskel på midilyde og musikstream, men det må da kunne klares på den ene eller anden måde at omdirigere musikken til en anden port på samme måde!?