Avatar billede MCNG Nybegynder
27. september 2009 - 15:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke webcam på MSN

Jeg skriver for en ven som har et problem med Essentials messenger live.
Han fik af vide at han skulle installere den nye msn eller kunne han ikke logge på, og det gjorde han så, men problemet var bare at han ikke kunne åbne webcam fordi der står at den måske er brug et andet sted selvom den ikke er. Og det er sket for flere som jeg kender efter de har installeret den nye version.
Hjælp tak.
Avatar billede MCNG Nybegynder
27. september 2009 - 15:23 #1
Jeg mente kan ikke åbne webcam
Avatar billede MCNG Nybegynder
27. september 2009 - 15:35 #2
Jeg tror det er en 9,0 version er ikke helt sikker
Avatar billede Blandy Praktikant
01. oktober 2009 - 14:12 #3
Prøv evt og afinstaller msn og installer igen. Men husk du skal have den rigtige driver til dit webcam. Når det er installeret burde det virke.

kan evt rådgive dig via fjernsupport hvis det har interesse.