Avatar billede starfighter55 Novice
22. september 2009 - 19:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

QNAP-SABNZBD+

Hej Eksperten.....

Jeg har inst min Qnap ts-239 pro og inst de medfølgende programmer... Jeg kan ikke få det til at virke med sabnzbd+ via mit QGet dowload station til at hente nzb filer... Er der nogen som kan hjælpe mig med det og få det konfigureret rigtig.. Sad hele aftenen igår og søgte på nettet og prøvede mig frem men kunne ikke få det løst...

Tusind tak på forhånd....Starfighter55..
Avatar billede justrace Novice
28. september 2009 - 14:33 #1
Kigget inde på qnap-forum?
Avatar billede starfighter55 Novice
30. september 2009 - 17:08 #2
Hej... Jeg har fået løst problemet, har siddet 100 timer den sidste uge og ledt og søgt men kunne ikke finde noget direkte til min hjælp... Har lagt de forskellige informationer sammen og så vupti var den der... Kan ikke helt huske hvad jeg gjorde, for jeg åbnede porte på routeren og lavede DNS indstilling på min qnap ts-239 pro og selve sabnzbd+ fik jeg også sat en rigtig ip-add..