Avatar billede Slettet bruger
22. september 2009 - 19:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette konti i Outlook

Jeg har forgæves forsøgt at oprette min windows live mail i Outlook, men det lykkes ikke. Jeg bruger http, men er så i tvivl om, hvad jeg skal sætte ind som server url. Er det en alm hotmail?? Så kommer den med fejlen at den er forbidden, og jeg er 100% på at brugernavn og password er rigtige. Hvad gære jeg forkert?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2009 - 19:12 #1
http://office.microsoft.com/DA-DK/outlook/HA102218231030.aspx

Har lige gjort det, og det gik som en leg :)

(Du skal måske lige slette den du har prøvet at oprette og som ikke virker først...)
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2009 - 19:29 #2
Det gik også som en leg da jeg fik downloadet den connector. Nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg synkroniserer, så alt det "gamle" kommer med over. Kan du måske skrive i svaret ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2009 - 19:47 #3
Aner det ikke - beklager.