Avatar billede public2 Nybegynder
22. september 2009 - 10:25 Der er 1 kommentar

UML, UP, Patterns (Modelling)

Hej eksperten,

først vil jeg lige starte med at sige tak for en god side, har haft stor fornøjelse af jeres forum, artikler m.v., som jeg har brugt jeres side i mange år efterhånden.

Men jeg synes der mangler en kategori, både ud fra mine egne spørgsmål, men også ud fra det jeg ved og ønsker at hjælpe andre med lignende spørgsmål.

Der er en del spørgsmål omkring modellering, og her taler jeg primært om UML, UP og Patterns. Mange af disse spørgsmål ligger i hver underkategori til det aktuelle programmeringssprog (Java, C#, C++, PHP, etc.) men ofte er spørgsmålene sprog-uafhængige og derfor tror jeg, at det ville gavne flere med en kategori for sig selv, frem for at man skal søge i hver enkel programmeringssprogs kategori.

Håber ikke I er blevet forslået dette før, i så fald er jeg ked af en gentagelse.

Mvh
Emil
Avatar billede arne_v Ekspert
22. september 2009 - 14:53 #1
Bedste bud idag vil nok vaere "Programmering Generelt" - den burde vaere til sprog/teknologi uafhaengige programmerings spoergsmaal.

Der er ikke saa mange spoergsmaal i design/arkitektur her paa E, men jeg kan sagtens se logikken i en separat kategori fremfor den generelle skraldespand "generelt".