Avatar billede bas Forsker
18. september 2009 - 14:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook 2003 - ophæv blokering

Hej

Hvor / hvordan får man Outlook 2003 til at frigive / ophæve blokeringen fra mails, som Outlook har blokeret, og hvordan forhindrer man, Outlook blokerer for mails fremover?

På forhånd tak.

Mvh. Martin
Avatar billede kgkg Nybegynder
18. september 2009 - 15:23 #1
Funktioner | Indstillinger | klik på uønsket e-mail... knappen
Avatar billede tlaursen Nybegynder
18. september 2009 - 21:22 #2
Sakset fra http://www.fnsupport.dk/art-outlook.php

Klik på Start > Kør og skriv regedit.exe i adressefeltet og klik derefter på OK, - så åbner din registreringsdatabase. Find den nøgle der hedder:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Outlook\Security

Klik øverst i menuen på Rediger > Ny > Strengværdi og opret en ny streng ved navn Level1Remove. Højreklik herefter på den nye streng "Level1Remove" og vælg rediger. - og skriv så de filtyper som du ønsker Outlook skal acceptere som vedhæftede filer. Filerne skal listes på følgende måde: .com;.bat:.exe;.zip - altså de ønskede filtyper med et punktum foran filtypen, og adskilt af semikolon. Klik på OK, - gem ændringer og genstart computeren.