Avatar billede Nerd_cs Nybegynder
12. september 2009 - 10:43 Der er 7 kommentarer

nvidia geforce 7600gt

Hej Allesammen.

Idag har jeg opdateret alle mine drivere til min computer og efter jeg gjorde det virkede hverken det halve af hvad det burde gøre mit stQrste problem er hvordan jeg kan opdatere min computer med automatic updates nar den prQver at installere en opdatereing fra automatic updates skriver den heletiden :The following updates where not installed:

nogen her der ved hvad det kan skyldes ?

det andet problem er at mit nvidia geforce 7600gt grafikkort i nvidia control panel ogsa fucker mit vertical sync kan ik ses jeg kan ik redigere i det eller noget som helst efter jeg har opdateret de skide drivere fra nvidias egen hjemmeside som der stod der passede til i alt det jeg har i min computer hvad kan det skyldes haber i kan hjælpe jeg ved godt nok rimelig om pc men lige netop det her er jeg squ lost hvis der er nørder derude så hjælP! tak på forhånd :)
Avatar billede jonner40 Nybegynder
12. september 2009 - 11:02 #1
i enhåndshåndtering find dit graffikkort
højreklik på det og vælg egenskaber
annuler opdatering af driver
derved gendannes den tidligere driver
Avatar billede jonner40 Nybegynder
12. september 2009 - 11:03 #2
Du kan også prøve at gendanne komputeren til før du opdaterede alle drivere
Avatar billede Nerd_cs Nybegynder
12. september 2009 - 11:54 #3
min pc gider ikke opdatere jeg kan heller ik trykke F8 når jeg har startet den op det hele er ik som normalt :S enhedhåndtering vil jeg lige prøve tak indstil videre :)
Avatar billede Nerd_cs Nybegynder
12. september 2009 - 11:57 #4
kan godt finde enhedshåndtering men kan ikke finde mit grafik kort ps ved i hvordan jeg får min pc til at skrive dansk kun nogen steder er det dansk andre engelsk når jeg srkiver her er det dansk når jeg så har sendt til siden er det engelsk :S ? min pc er blvet fucked up
Avatar billede Nerd_cs Nybegynder
12. september 2009 - 12:24 #5
der virkelig noget helt galt med min computer jeg kan slet ik ændre ting i nvidia control panel så crasher det fx før kunne jeg skifte mellem quality og perfomance og alle sidemenuer er der heller ikke alle drivers må være væk :S jeg kan ikke gendanne computeren jeg kan ik installere ret meget da mit c drev næsten er fuldt har kun 10 gb plads :S og 64 på d , jeg ved ik om det kan lade sig gøre at hente nvidia control panel så det virker , jeg kan ik formatere c drevet pgå mine windows filer ligger deri :S det hele er noget lort.
12. september 2009 - 14:33 #6
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne katagori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2009 - 13:37 #7
Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC til dit spørgsmål.
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker her dette. Se her hvordan: http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2