Avatar billede birthelund Nybegynder
08. september 2009 - 09:30 Der er 1 kommentar

Internetopkobling på rejser

Hej
Vi har brug for noget udstyr til rejser, så vi kan komme på nettet fx på hotelværelser. Vi skal fx kunne booke værelse på næste hotel, bed&breakfast el.lign.
Er det nødvendigt med en bærbar? Er der ikke billigere og lettere transportable løsninger?

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede ladyhawke Novice
08. september 2009 - 10:12 #1
Både billigere og lettere, det ved jeg ikke om man kan... du kan jo få en fiks lille netbook til under 2000kr.

Visse PDA'er og telefoner kan også løse en del af det, men sommetider er browseren bare ikke god nok til formålet.