Avatar billede hebo2000 Nybegynder
05. september 2009 - 17:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

indsamling af mail adresser og retuner med fil

Hej,

Jeg sidder og vil gerne oprette en formular hvor folk kan skrive deres navn og mail adresee, de bliver gemt i min database (så jeg senere kan sende dem et nyhedsbrev) når de trykker send, skal der automatisk generes en mail tilbage hvor jeg har pre indsat nogle gode råd, og der må meget gerne så først hej og deres navn...

Hvordan gør man det, jeg er ingen programmerings ørn, hjælp hjælp. Her er et eks på en side som gør lige det jeg gerne vil:

http://www.teleseminarwithjackcanfield.com/?10555 eller  http://www.millionøsemetoden.dk/

håber der er en som kan hjælpe!!!

mange hilsner
Sagar
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
05. september 2009 - 17:41 #1
der skulle nok have stået sende en retur mail og ikke en fil retur...
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2009 - 18:59 #2
Øhh! hvad snakker vi om her?

Et webhotel, en Linux/Windows server, eller dit eget?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. september 2009 - 19:01 #3
Her går det som en leg at oprette en sådan:
http://www.emailmeform.com/
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2009 - 19:09 #4
vejmand: jaøøh og så er man helt sikker på at få en masse spam
Avatar billede vejmand Juniormester
05. september 2009 - 19:14 #5
jape44 >> Er det af erfaring, du skriver det???

Jeg har nu brugt den på 2 hjemmesider i vel ca. ½ år, og har ikke modtaget én eneste spam-mail.
Men jeg har måske bare været heldig?
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2009 - 19:18 #6
vejmand, nej det er det ikke og jeg trækker påstanden tilbage, og har læst deres Privacy policy :-)

Men hvad er der så i denne "Gratis løsning" reklamer?
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
05. september 2009 - 19:19 #7
jeg vil bruge det på siden www.sagarbohnstedt.com mit eget webhotel.
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
05. september 2009 - 19:22 #8
vejmand det ser rigtig spændende ud! Det skal afgjort afprøves, tusinde tak!
Avatar billede vejmand Juniormester
05. september 2009 - 19:28 #9
hebo2000 >> Velbekomme, men det er da normalt at give point, hvis løsningen kan bruges????
Hvorfor tager du dem tilbage?

jape44 >> Jeg ved ikke hvad det er for nogle "Gratis løsning" reklamer du taler om, jeg har ikke modtaget nogen reklamer....
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2009 - 19:36 #10
vejmand, hvorfor skulle et site tilbyde gratis trafik? eller er der noget jeg har overset?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. september 2009 - 19:49 #11
Jeg ved ikke om der er noget du har overset.
Jeg ved bare at det virker, jeg modtager hverken spam eller reklamer, men kun mails fra dem som bruger den formular, jeg har indsat på min side.
Jeg har ikke lavet sitet, og kan derfor heller ikke besvare dit spørgsmål.  :-)
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
06. september 2009 - 16:08 #12
vejmand det var ikke min mening at tage point tilbage, jeg troede at jeg sendte dem til dig!!!
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
06. september 2009 - 16:10 #13
nu kan jeg godt se at jeg trykkede på mit eget svar!!! SO sorry, jeg opretter lige et nyt spørgsmål med samme indhold, hvis du skriver i det sender jeg dig fluks 200 point!!!
Avatar billede pgroen Nybegynder
06. september 2009 - 20:48 #14
Hebo2000 & Vejmand,

Det er da et ganske smart princip !
- Hvad det der med reklamer angår, så satser de åbenbart bare på at der også er nogen der får lyst til at købe 'pro'-versionen:

http://www.emailmeform.com/v-faq.html?v=faq#q1

Et sympatisk forretningskoncept, efter min mening...
Avatar billede hebo2000 Nybegynder
07. september 2009 - 11:37 #15
jeg er helt enig, og kan sige det er superlet at opsætte en formular der virker, selvom man ikke ahr forstand på det!