Avatar billede sugarcam Nybegynder
12. juli 2001 - 14:39 Der er 15 kommentarer

2 Web Cams....

Jeg står og mangler et program som kan uploade billeder til min hjemmeside! Probmemet er bare jeg ved ikke hvor jeg kan finde et program som kan håndtere to web cams på samme tid nogen der ved hvor man finder sådan et ?
Avatar billede cholm Nybegynder
12. juli 2001 - 14:40 #1
WebCam 32 - finder lige et link...
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2001 - 14:41 #2
Avatar billede cholm Nybegynder
12. juli 2001 - 14:42 #3
Her har vi den: http://www.webcam32.com/ Du kan godt sætte to cams til så den skiftesvis uploader fra det ene og det andet...

/cholm
Avatar billede sugarcam Nybegynder
12. juli 2001 - 14:42 #4
er du sikker på at det kan håndtere to web cams på samme tid ?
Avatar billede cholm Nybegynder
12. juli 2001 - 14:42 #5
Hvorfor opretter du spg. to gange ?

/cholm
Avatar billede sugarcam Nybegynder
12. juli 2001 - 14:43 #6
jeg kunne ikke bruge det andet til noget !
Avatar billede cholm Nybegynder
12. juli 2001 - 14:44 #7
Den skifter imellem to kameraer, men viser kun det ene af gangen. Alternativt skal du køre programmet to gange...

/cholm
Avatar billede sugarcam Nybegynder
12. juli 2001 - 14:44 #8
det der webcam32 koster det ikke penge ?
Avatar billede cholm Nybegynder
12. juli 2001 - 14:46 #9
\"Webcam32 does support multiple cameras. It is not capable of send data from more then one camera at time though. There is a feature in Webcam32 called image cycle. This will cycle between a list of cameras and send images from one camera at a time for a certain time length. In order to use this feature you will have to have cameras of different type, due to the way that windows drivers work. Or, to create multiple instances of Webcam32, you can create more profiles. To see how this is done refer to our help page\"

Fra deres site.

/cholm
Avatar billede sugarcam Nybegynder
12. juli 2001 - 15:08 #10
programmet kan alså køre to gange !
Avatar billede cholm Nybegynder
12. juli 2001 - 15:12 #11
Ja, det har jeg godt nok ikke selv prøvet...

/cholm
Avatar billede sugarcam Nybegynder
12. juli 2001 - 15:14 #12
du kender vel ikke lige et andet godt program ?
Avatar billede cholm Nybegynder
12. juli 2001 - 15:16 #13
Nej, det er webcam32 jeg har fundet bedst...

/cholm
Avatar billede sugarcam Nybegynder
12. juli 2001 - 15:17 #14
okay!
Avatar billede privatsite Nybegynder
06. november 2001 - 14:13 #15
Hej
webcam 32 er ret populært er der nogen som vil anbefale webcam 32 frem for inetcam.com eller omvendt og hvorfor ???