Avatar billede aanonymoss Nybegynder
03. september 2009 - 01:37 Der er 17 kommentarer

mail virker ik

hej jeg prøver at oprette en mail på min bærbar, men den virker på en anden. med de samme oplysninger, hvorfor virker den så ik her.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. september 2009 - 06:03 #1
Med de oplysninger har vi ikke en chance for at hjælpe dig.
Hvad mener du med, at det ikke virker?
Får du en fejlmelding, eller hvad sker der når du opretter din mail?
Hvor opretter du den?
Er det i et post-program, eller er det webmail?

Beskriv dit problem, og du får sikkert hjælp.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. september 2009 - 06:06 #2
Hmmmm, hvorfor lukker du ikke dine spørgsmål???
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/aanonymoss
Avatar billede Slawomir Seniormester
03. september 2009 - 08:56 #3
Hvorfor det ikke virker ?? tjaaa

et eller andet sted gør du noget forkert :p
Avatar billede aanonymoss Nybegynder
08. december 2009 - 20:01 #4
hvad gør jeg forkert siden dette ik virker?

Dette er AVG E-mail-scanner-programmet.

Jeg må desværre oplyse, at meddelelsen returneret herunder ikke kunne leveres til en eller flere destinationer.
E-mail-serveren svarede med følgende fejl:

-------------------------------------------------------------------

kristine@sundgaard.com: <jesper.g.olsen@get2net.dk>: Sender address rejected: Invalid Sender Domain, see http://tdc.dk/4323
-------------------------------------------------------------------

Din e-mail-meddelelse bliver returneret til dog i næste del af denne meddelelse. Prøv at sende meddelelsen igen.

Kontakt venligst din administrator eller din internetudbyder, hvis du har brug for hjælp.

Du kan også verificere indstillinger for e-mail-klienten, for eksempel:
- om din SMTP-validering er konfigureret
- om du har oplyst korrekt SMTP-servernavn
- om afsenderens adresse svarer til det anvendte SMTP-serverdomæne
Avatar billede vejmand Juniormester
08. december 2009 - 20:20 #5
Måske afinstallere AVG, og så installere programmet igen.

Brug evt. afinstalleringsværktøj herfra: http://www.avg.com/eu-en/download-tools
Avatar billede aanonymoss Nybegynder
08. december 2009 - 20:34 #6
det virkede ik? hvad gør jeg så forkert? er det fordi jeg har en get2net mail og har yousee bredbånd
Avatar billede vejmand Juniormester
08. december 2009 - 20:51 #7
Hmmm, nej, jeg tror det er AVG som laver knuder.....
Hvilken udgave af AVG har du?
Hvilket post-program bruger du?
Hvilken SMTP-server bruger du?
Avatar billede aanonymoss Nybegynder
08. december 2009 - 20:56 #8
8,5 avg outloook 07 og smtp bruger jeg smtp.mail.dk
Avatar billede vejmand Juniormester
08. december 2009 - 21:03 #9
Prøv evt. igen at afinstallere med det værktøj jeg linkede til, og så installere den nyeste AVG 9,0
http://www.spywarefri.dk/artikel/avg-anti-virus-free-edition-9.0-231009/
Avatar billede aanonymoss Nybegynder
08. december 2009 - 21:06 #10
den skriver det samme også uden avg.

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    test test test
      Sendt:08-12-2009 20:32

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

      'aanonymoss@hotmail.com' den 08-12-2009 20:32
            550 <jesper.g.olsen@get2net.dk>: Sender address rejected: Invalid Sender Domain, see http://tdc.dk/4323

      'Kristine Dam Sundgaard' den 08-12-2009 20:32
            550 <jesper.g.olsen@get2net.dk>: Sender address rejected: Invalid Sender Domain, see http://tdc.dk/4323

      'jgo@makenet.dk' den 08-12-2009 20:32
            550 <jesper.g.olsen@get2net.dk>: Sender address rejected: Invalid Sender Domain, see http://tdc.dk/4323

      'jgolsen@webspeed.dk' den 08-12-2009 20:32
            550 <jesper.g.olsen@get2net.dk>: Sender address rejected: Invalid Sender Domain, see http://tdc.dk/4323
Avatar billede vejmand Juniormester
08. december 2009 - 21:13 #11
Hmmm, jeg bliver alligevel i tvivl om du kan bruge din get2net mail ved yousee bredbånd.

Prøv evt. at kontakte yousee support på tlf.  80 80 40 50
Hverdage    08.00 - 20.00
Weekend    12.00 - 20.00
Helldigdage 12.00 - 20.00

Jeg er ikke klar over, hvilken SMTP-server du ellers skal bruge....måske asmtp.mail.dk vil virke...
Avatar billede aanonymoss Nybegynder
08. december 2009 - 21:16 #12
den har jeg også prøvet, men er det ik fordi port 25 er lukket? det er den vistl ige blevet ik?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. december 2009 - 22:13 #13
Prøv med port 587
Avatar billede aanonymoss Nybegynder
17. februar 2011 - 17:49 #14
den virker stadig ik
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2011 - 18:00 #15
Opret spørgsmålet på ny.
Det er jo gaaaaammelt....
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. juni 2011 - 10:03 #16
lukker
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. juni 2011 - 10:04 #17
ups det var ikke mit spm