Avatar billede cambria Nybegynder
01. september 2009 - 19:35 Der er 2 kommentarer

hvordan får jeg mac os x 10.5 på min mac?

mit spørgsmål er kort: hvordan får jeg mac os x på min computer? jeg har pt 10.4.11, men når min computer leder efter nyt software, finder den ikke 10.5, og jeg kan heller ikke finde det under opdateringer på apples hjemmeside, kun 10.5.1, og for at få det skal jeg have 10.5 osv osv. det er fordi, mit limewire pludselig ikke virker og fortæller, at den skal have minimum 10.5 for at køre. hjææælp!(-:
Avatar billede swiatecki Novice
01. september 2009 - 20:41 #1
Det skal du købe...

Jeg er ikke sikker på du kan købe upgrade til 10.5 da 10.6 lige er udkommet.

Ifølge apple kan man ikke opgradere fra 10.4 til 10.6 og man skal derfor købe den fulde udgave(ikke opgraderingen).

Dog g¨r der rygter på nettet om at man godt kan gå fra 10.4->10.6
Avatar billede swiatecki Novice
01. september 2009 - 20:49 #2
ps. det kræver at du har en Intel-baseret Mac