Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
28. august 2009 - 22:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med lost password i webwiz

Hej Gutter

Har lost mit Admin password til et forum lavet i webwiz. Jeg har åbenbart ikke sat det ordentligt op, for den kan ikke maile, så der er kun manual reset tilbage.

på webwiz siger de:

1.Open the database in a database management tool
2.Open the database table 'tblAuthor'
3.Find record with the 'Author_ID' with the value of '1', this is your Admin Account record
4.Copy and paste the following to the 'Username' field:-

Jeg kan sgutte finde den database og derfor heller ikke "tblAuthor".

Jeg regner med at jeg skal gøre det på webhotellets database"dims" og ikke hverken downloade eller noget. Har jeg ret?

Er der nogen der kan hjælpe mig igennem denne
Avatar billede kgkg Nybegynder
28. august 2009 - 22:57 #1
Jeg har lige downloadet forum pakken og pakket den ud.

Der burde være en mappe som hedder database i din installation. Og i denne mappe ligger din database.

Du skal logge på det site, hvor du har dit forum liggende via FTP og downloade din database. Derefter skal du åbne den omtalte tabel og gøre som beskrevet i vejledningen.

Det kræver også at du har MS Access installeret på din PC.
Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
30. august 2009 - 14:55 #2
Tak for svar

Hmmm - kan godt finde databasemappen,
men der ligger kun een fil der hedder database_connection.asp.

Det er da ikke en database?? eller??
Hvad hedder databasen og har den ikke et efternavn?
Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
13. september 2009 - 21:21 #3
Tak for svar

Hmmm - kan godt finde databasemappen,
men der ligger kun een fil der hedder database_connection.asp.

Det er da ikke en database?? eller??
Hvad hedder databasen og har den ikke et efternavn?