Avatar billede Genhopie Nybegynder
27. august 2009 - 20:35 Der er 8 kommentarer

Software udvikler/driftspartner søges

Jeg har lidt forskellige mindre softwareprojekter som jeg gerne vil have udviklet.

Softwareprojekterne er afgrænset men komplekse mindre programmer, der skal kunne kommunikere med ERP og CRM systemer.

Der søges samarbejdspartnere der både kan håndtere udviklingen og løbende kundesupport på programmerne (engelsk).

Skrive gerne en mail til nm@genhopie.co.uk, hvis du er interesseret i mere info.

/Nikolaj
Avatar billede supertekst Ekspert
27. august 2009 - 22:51 #1
Programmeringssprog?
Avatar billede Genhopie Nybegynder
27. august 2009 - 23:01 #2
Det er helt op til udvikleren. men der skal bruges en del databaser, så mit udgangspunkt ville nok være asp.net. Men er ikke faglig dygtig nok til at kunne vurdere dette. :)
Avatar billede supertekst Ekspert
27. august 2009 - 23:10 #3
Programmerer primært i VBA til Microsoft Office.
Er ikke NET-orienteret!

Evt. direkte kontakt - mailadr. under profil
Avatar billede vallemanden Nybegynder
28. august 2009 - 10:27 #4
du kan kontakte mig på progATnight.dk
Jeg programmere i Borland Delphi
Avatar billede cpufan Juniormester
28. august 2009 - 13:13 #5
Er det standalone-programmer eller internetbaseret?
Avatar billede Genhopie Nybegynder
28. august 2009 - 17:41 #6
Det er primært 4 stk standalone-programmer jeg skal ha programmeret. Men derudover skal der laves en netside som de skal sælges igennem, den del regner jeg dog med at lave i samarbejde med Reklamebureauet.

De 4 programmer skal laves på samme "platform" så brugeren kan vælge at købe 1 eller 4 forskellige programmer. Programmerne omhandler stort set samme emne og skal kunne bruge hinandens funktionalitet /resultater.

Platformen skal kunne kommunikere via API med de forskellige ERP systemer, samt kommunikere med enkelte Internet services, så kendskab i den retning er en stor fordel.
Avatar billede trissebasse Nybegynder
02. september 2009 - 22:59 #7
Prøv at spørg Julio ved Q Development ApS. Han er en af de største indenfor ERP i Danmark. Han var en af de første i Danmark der arbejdede med de store ERP-systemer i DK. Han er derudover partner med Ane der har arbejdet med design i 20 år (eller der-om-kring). De er begge tidligere kolleger af mig. De er i dag hovedsagelig underleverandørerer for div. virksomheder indenfor ERP og design.

Har lige været på deres hjemmeside ( www.qdevelopment.dk ) og set at den er, så absolut, "mindre" opdateret. De har garanteret travlt, men da deres priser sikkert er som alle andre mindre virksomheders kan det garanteret godt svare sig at spørge.

Pøj-pøj.
Avatar billede trissebasse Nybegynder
02. september 2009 - 23:04 #8
... Og de er begge fra Denver, Colorado. Så det engelske bliver næppe et problem :-)