Avatar billede jagdos Nybegynder
23. august 2009 - 16:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering & råd gamevault.co.nr

Hej med jer!

Site: http://gamevault.co.nr/

Jeg er en dreng på 16 år der igennem det sidste år har arbejdet på en side med forskellige spil på. Jeg har designet siden om fra scratch 2 gange, og skrevet koden om 1 gang, og nu nærmer jeg mig noget jeg selv er tilfreds med.

Indtil videre har jeg ikke brugt en rød reje på siden, dvs jeg kører på et gratis host, og har et gratis domæne.

Dog synes jeg at det kunne være sjovt at udvide, og prøve at se hvor langt man kan komme hvis man prøvede at bruge lidt tid og penge på det.

Defor vil jeg gerne vide:

Har jeg en jordisk chance for at det kan blive til noget, eller er det dødfødt?

Har I mere erfarne nogle gode råd?

Og ud over det er anden kritik og feedback meget velkomment!
Avatar billede w13 Novice
23. august 2009 - 17:46 #1
Jeg tror sagtens, det kan komme til at fungere, hvis du tror på det og arbejder lidt for det. Hvor mange penge, du vil kunne tjene på det, skal jeg dog ikke kunne sige. Dér kunne det nok være smart at finde på noget ekstra, som alle de andre spil-sider ikke har.

Og du vil nok også være nødt til at lægge en strategi for, hvordan du vil udbrede folks kendskab til sitet.

Ang. designet, så synes jeg personligt, at det er lidt for "stort" - hovedsageligt brødteksten, som godt kunne være en tand mindre, og menupunkterne, som godt kunne være flere tænder mindre. =)

Men generelt: skær ind til benet, hvad angår indhold. Sørg for at lave det brugervenligt og overskueligt.
Avatar billede jagdos Nybegynder
23. august 2009 - 20:05 #2
Tak for et godt svar!

Jeg er godt klar over at jeg nok ikke bliver hovedrig på det, men det ville da være fedt hvis host og domæne udgifter kunne løbe lige op med reklame-indtægter i første omgang.

Med hensyn til en unik ide så jeg kunne skille mig ud, tænkte jeg lidt på at lave noget der minder lidt om stumpleupon bare med spil... Men har ikke rigtigt fået tænkt så meget over hvordan det skal virke endnu.

Og det bliver nok en udfordring for mig at udbrede siden, især når jeg ikke har nogen tidligere erfaring med mig. Men jeg ved at det i hvert fald ville blive meget nemmere hvis jeg fik et domæne, for lige nu kører jeg på et .co.nr der vises i en iframe... Ikke just det bedste for SEO!

Jeg har justeret størrelsen lidt nu, så jeg håber det er bedre :)

-

Jeg lader spørgsmålet stå i noget tid endnu og håber at andre vil byde ind, hvorefter jeg deler jeg pointene...
Avatar billede jagdos Nybegynder
27. august 2009 - 18:21 #3
Nå, jeg prøver! har I hvert fald købt http://the-gamevault.com nu ;)
Avatar billede w13 Novice
27. august 2009 - 19:31 #4
Tak for points! ;)