Avatar billede ganga Nybegynder
22. august 2009 - 09:31 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Genskabe ødelagte word dokumenter

Hej er der noger der kender til et gratis program der kan genskabe ødelagte word dokumenter?
Jeg kan godt indlæse dokumentet, men teksten er helt forkert.., alle mulige underlige tegn..

Hvis der kun findes programmer der koster penge, er det osse velkommen
på forhånd tak..
Avatar billede vejmand Juniormester
22. august 2009 - 10:11 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 16:10 #2
Ganga, hvorfor bruger du en kategori der er beregnet til fejl på eksperten.dk?
Avatar billede ganga Nybegynder
22. august 2009 - 19:04 #3
Hmmm.., det var mit første bud på en overskrift.., At genskabe noget.., er vel det samme som, at der er fejl i det man forsøger at genskabe..., vel..?
Men nu er det ikke et fortolknings spørgsmål vi skal bruge energi på.., ellers havde jeg valgt en anden overskrift..;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 20:06 #4
Det har intet at gøre med fortolknings spørgsmål :)

Der står dette når du opretter spørgsmål i denne kategori:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.

Derfor bør du bruge den korrekte kategori: http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 20:10 #5
Det du skal gøre her, for at få mest mulig hjælp og fordi denne kategori er forkert, er selv lave et svar og acceptere dette.
Det gør du ved selv at svare og så klikker du ud for selve svaret i boksen "Acceptér dette svar", nu kan du acceptere svaret i den boks der kommer frem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 20:11 #6
Og så oprette spørgsmålet i denne kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Tekstbehandl/Word
Avatar billede ganga Nybegynder
22. august 2009 - 20:53 #7
Jeg lukker nu..., gabbb....!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 21:36 #8
Nu har jeg sådan en ubeskrivelig lyst til at skrive noget mindre pænt, men må nok hellere lade være...

Kan du da ikke se at det er for din egen skyld, og at jeg prøvede at hjælpe dig til at få et hurtigere svar...???

P.s. husk at lukke så...
Avatar billede vejmand Juniormester
23. august 2009 - 04:00 #9
Hmmm, jeg er lidt nysgerrig efter at vide om mit link kunne bruges til noget???
Avatar billede ganga Nybegynder
23. august 2009 - 19:17 #10
Hej vejmand, du har fattet det...!!:)
Tak for dit indput .., men jeg kunne desværre ikke bruge linket..

Lige en afsluttende kommentarer til det hele.., vejmand du har fanget mit spørgsmål.., det er utrolig at folk som john_stigers bruger så meget krudt på at "hjælpe folk", så at de kan få et hurtigere svar.., som han skriver. Han skulle heller komme med et kvalificeret svar.
Næste gang jeg opretter et spørgsmål.., bedes john_stigers ikke deltage.., det vil jeg sætte stor pris på. Jeg er ikke herinde  for at få en dårlig oplevelse, men snarer at få et/nogen/flere professionelle svar. Jeg er heller ikke herinde, for at få hjælp til at placer mit spørgsmål, i den rette kategori, ellers havde jeg nok bedt om dette..;)
Avatar billede ganga Nybegynder
23. august 2009 - 19:19 #11
- og mit svar går til vejmand...!!!!
Avatar billede ganga Nybegynder
23. august 2009 - 19:20 #12
- og mit svar går til vejmand...!!!!
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2009 - 19:28 #13
Det er da også ulogisk, at vi ikke skal svare hinanden, men kun kommentere, når man ønsker at svare på et spørgsmål

ganga:

skrive bare en kommentar til vejmand og bede ham om at lægge et svar

Så er alt i skønneste orden.
Avatar billede ganga Nybegynder
23. august 2009 - 21:15 #14
Hej vejmand, du har fattet det...!!:)
Tak for dit indput .., men jeg kunne desværre ikke bruge linket..
Avatar billede ganga Nybegynder
23. august 2009 - 21:16 #15
Done..!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2009 - 21:23 #16
Nu du lukker spørgsmålet, og ikke bruger korrekt kategori alligevel...

Vil du så bare finde dig i at du ikke kan åbne dokumentet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2009 - 21:24 #17
Avatar billede ganga Nybegynder
24. august 2009 - 19:47 #18
?