Avatar billede ankhdk Nybegynder
20. august 2009 - 11:11 Der er 1 løsning

Automatisk ændring af dato i formel

Jeg har et skema hvor jeg skriver nogle registreringer ned fra 7 maskiner, disse tal står i hver deres celle. Hver dag gemmer jeg så skemaet i en fil under datoen.
Hver måned laver jeg så en samlet oversigt hvor jeg ligger tallene fra de 30-31 filer sammen og dividere med antalet for at få et månedlig gennemsnit.
Jeg har lavet et parametre skema der samler de enkelte data fra hver fil, men når jeg skal til at lave dette skema hver den 1. skal jeg ind og ændre datoen i stien i hver formel og da der er 4 celler x 31 dage x 7 maskiner giver det jo en hel…. Masse rettelser.
Kan dette ikke gøres lidt smartere evt. en macro eller lign

Håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede ankhdk Nybegynder
21. august 2009 - 11:38 #1
Har fundet en løsning selv