Avatar billede tigerdyr2007 Praktikant
19. august 2009 - 17:54 Der er 1 løsning

flerdimensionel indtastning

Hej eksperter.
Ved godt spørgsmålet muligvis er stillet/besvaret før, men jeg kan ikke finde det.

Hvis man nu har nogle 'kunder'(ikke endeligt antal), som hver skal besvare nogle spørgsmål(ikke endeligt antal), og de samme kunder skal besvare de samme spørgsmål et antal gange (et ikke endeligt antal gange)

Så ender man altså med et skema som ligner dette:

SP1
      dato1 dato2 dato3
kunde1  a    b    b
kunde2  b    b    c
...

SP2
      dato1 dato2 dato3
kunde1  b    b    b
kunde2  b    c    d
...

Osv.

Jeg har gemt dataene i en tabel som ser ud som følger:

KundeID; SpørsmålsID; DatoID; Svar

Hver af de 4 elementer er relateret til andre tabeller.

Mit spørgsmål er så, hvordan laver man en underformular som for en kunde viser/giver mulighed for nem indtasting af: (evt. hvor man først udvælger en liste af datoer)

    dato1  dato2  dato3
Sp1  a      b        a
Sp2  b      b        d
...
Avatar billede tigerdyr2007 Praktikant
09. september 2009 - 18:13 #1
Ikke fundet nogen løsning endnu