Avatar billede johnzaar Nybegynder
18. august 2009 - 16:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jvc GZ-MG135 driver søges

Hej er der en eller anden venlig sjæl der har driver og program til en jvc GZ-MG135 harddisk camcorder, da min mor aldrig har fået en med og JVc er ikke særligt samarbejdsvillige
kunne være rart om en ville zippe det til mig eller sende et link hvor jeg kan finde det
på forhånd 1000 tak
Avatar billede nissen2630 Novice
18. august 2009 - 16:28 #1
Hent den her:
http://www.pricecomparehelp.com/page/3445.html

Ret let at finde.

Googlede bare GZ-MG135E Driver ... og vupti der var den :-)
Avatar billede johnzaar Nybegynder
18. august 2009 - 16:30 #2
niks det er en dims der går ind og undersøger hvilke drivere man mangler ikke andet
Avatar billede justrace Novice
18. august 2009 - 16:41 #3
Jeg kan ikke se der har fulgt noget med, men hvad er problemet?

Kan du ikke overføre dine optagelser til din pc, eller hvad?
Avatar billede nissen2630 Novice
18. august 2009 - 16:59 #4
Det eneste der følger med er en cd med brugsanvisningen (ingen driver).

Kameraet skal virke på samme måde som en ekstern HD når den tilsluttes computerens USB port.
Avatar billede justrace Novice
23. august 2009 - 19:16 #5
Fik du det til at virke?