Avatar billede pjatmail Mester
14. august 2009 - 18:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skrivelfelter og rulletekst fra word ? til word 2007

Jeg har et dokument hvori der er lavet skrivefelter, afkrydsnings bokse og rullefelter - dette dokument er lavet i en ældre word udgave - nu skal jeg redigere dokumentet, og da jeg har skiftet til 2007 OG ikke kan huske hvordan jeg lavede disse ting, er jeg faktisk lidt på r....
Kan nogen hjælpe guide mig igennem?
Avatar billede supertekst Ekspert
14. august 2009 - 18:59 #1
Prøv at tage et skærmprint og send det pr. mail(min adr. under profil) så kan det jo være?..

Eller sende en kopi af dokumentet.

PS.: anvender 2003
Avatar billede pjatmail Mester
14. august 2009 - 19:09 #2
Jeg kan godt sende en kopi af dokumentet, men da det er 2003 udgaven du bruger, kan du vel ikke hjælpe mig med min 2007ér?
Avatar billede pjatmail Mester
14. august 2009 - 19:28 #3
Hov - der var den vist..... min hukommelse altså.
Nu skriver jeg det lige ned så jeg kan finde det igen en anden god gang :o)
Jeg fandt ud af at jeg skulle klikke i "udvikler" - "kontrolelementer" - "ældre funktioner/Active x" og her vælge den ønskede funktion!
derefter skal dokumentet beskyttes ved at klikke på "Beskyt" og her vælge at det kun er tilladt at udfylde formularer.
Beklager ulejligheden - send et svar så kan du få pointene alligevel.
Avatar billede pjatmail Mester
14. august 2009 - 19:36 #4
Når der laves et nyt dokument, skal det gemmes som en skabelon før felter, bokse mm virker!
Avatar billede supertekst Ekspert
14. august 2009 - 20:44 #5
OK - det var næsten for nemt...
Avatar billede pjatmail Mester
14. august 2009 - 21:20 #6
Ja, det har du ret i. Men det kan være næste spørgsmål bliver værre :o)
Avatar billede supertekst Ekspert
14. august 2009 - 22:54 #7
Kom bare an..
Avatar billede pjatmail Mester
15. august 2009 - 08:18 #8
:o) Ja tak :o)