Avatar billede llslipknotll Nybegynder
12. august 2009 - 22:54 Der er 2 kommentarer

Olie på bomulds bukser.

Jeg er gået hen og har fået lidt olie på mine helt nye sweatpants, de er lavet af 100% bomuld.
Mit spørgsmål er så om der er kender som kender en metode til at få det fjernet på? Jeg har ikke rørt eller grattet i det overhovedet.
Avatar billede jannikmunk Nybegynder
12. august 2009 - 23:03 #1
Jeg bruger normalt hånrens af mærket Plum. Jeg smører det direkte på pletten og gnider det ind, indtil jeg kan se Plumen tager farven efter olien (gælder kun hvis det er sort/brugt olie). Hvis det er ny klar olie er det vanskeligt at se hvornpr det er væk. Der skal bare gnides til samvittigheden har det godt, og så i vaske tøjskurven. Her trækker det så et par timer til der vaskes igen.
Avatar billede nissen2630 Novice
12. august 2009 - 23:10 #2
Jeg bruger ganske alm. opvaskemiddel. lad det ligge et par timer og vask den derefter