Avatar billede amoelle Nybegynder
02. august 2009 - 11:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

diagnosticering af problemer med bærbar

En HP DV9000 laptop er begyndt at opføre sig dårligt: Når den startes går der 10 sek. og den giver så 3 korte bip fra sig. Skærmen er sort under hele perioden.
Desværre er reklamationsretten udløbet 1 uge før jeg tog den ud til forhandleren (Bilka)
De fortalte mig at det højst sandsynligt var bundkortet eller grafikkortet som det var galt med, og at det ville løbe op i mellem 1500-2500 kr. at få repareret det.

Mit spørgsmål er:
Kan man selv diagnosticere det nærmere, - altså findes der noget software som man kan installere og foretage de indledende undersøgelser?

mvh Anne
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. august 2009 - 12:52 #1
Du har 1065 point ude...

De fleste herinde vil ikke hjælpe når folk ikke kan finde ud af at følge med i egne spørgsmål, så kig lige på dem og få givet feedback eller luk dem hvis de er for gamle - husk i den forbindelse at skrive hvad løsningen var.
Kan du ikke huske den er det en god ide at bede om svar som tak for folks hjælp.
Avatar billede amoelle Nybegynder
18. august 2010 - 14:19 #2
lukket