Avatar billede unknown_someone Juniormester
30. juli 2009 - 13:46 Der er 1 løsning

Invalid Viewstate

Har på nogle hjemmesider sat health monitoring op så jeg kan følge med i hvilke fejl der sker og indtil videre har det været rigtig godt da der er ryddet ud i de par ting der var - men jeg får dagligt fejlbeskeder om "Invalid viewstate" i ScriptResource.axd men jeg har ingen ide om hvad jeg kan gøre ved det?

ScriptResource.axd er jo en fil .NET automatisk laver og ikke noget jeg har mulighed for at gøre noget ved. Ud fra de IP-numre fejlene kommer fra ser ud til alle at komme fra søgerobotter så jeg havde håbet at løse problemet ved at sætte disallow på den fil i min robots.txt men det har ingen forskel gjort.

Hvad kan jeg gøre ved dette problem så jeg undgå en ordentlig bunke ubrugelig fejlbeskeder hver dag?
Avatar billede unknown_someone Juniormester
14. december 2009 - 10:31 #1
ingen kommentarer eller svar - lukket.