Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2001 - 12:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kickass statistik

Hejsa
Jeg søger et virkelig godt asp baseret statistik system.
Det skal have følgende features
- Referers
- Farvedybde
- Skærmhøjde
- Browsertype
- Land
- Tid/Dato
- Hvilken side der blev set først.
Kort sagt alt hvad de gængse netstatistikker tilbyder, men uden at skulle have placeret et eller andet skod billede...
Jeg har hverken tid eller evner til at lave det selv, så hvis nogen har det jeg beskriver - kan de da lige få 60 points smidt i hatten :o)
//
ezolu
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. juli 2001 - 12:03 #1
www.thecounter.com

kan gøre det, uden at vise et skod billede
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2001 - 12:10 #2
Thecounter er begyndt at koste penge!
Avatar billede allsimon Nybegynder
11. juli 2001 - 12:53 #3
Prøve WebTrends Live!

http://www.webtrendslive.com/

Godt nok skal du have et lille gif på siderne, men det er efter min mening den bedst statistik du kan få...
... og så er den GRATIS !
Avatar billede jens Nybegynder
11. juli 2001 - 13:09 #4
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2001 - 13:15 #5
Nevermind - fandt det jeg skulle bruge andetsteds :o)
Avatar billede jens Nybegynder
11. juli 2001 - 14:25 #6
og det sted var ?? - eller fik vi lige et par billige adresser her ;-)
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2001 - 14:40 #7
jens > netcoders.dk
>og det sted var ?? - eller fik vi lige et par billige adresser her ;-)
Der går da vist ingen skår af nogen for at smække et par URLs op hva\'?
Avatar billede jens Nybegynder
11. juli 2001 - 15:00 #8
nej, men det kunne da være at der var andre der kunne bruge det som du fandt, og som du siger \"Der går da vist ingen skår af nogen for at smække et par URLs op\" - så smæk du da bare den op du fandt..
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2001 - 15:27 #9
Det kan du jo ha\' ret i:
http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&id=36&tech_id=1

Den kan godt nok ikke logge opløsning, bits osv, men hva\' faen :o)