Avatar billede ole8 Nybegynder
29. juli 2009 - 17:55 Der er 31 kommentarer

Jeg kan ikke logge på min Windows Live Messenger

Jeg kan ikke logge på min Windows Live Messenger. Datoen på min pc er 2006 4 okt. men kan det have noget med sagen at gøre?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. juli 2009 - 18:14 #1
Du kunne jo f.eks. prøve at ændre datoen til 2009 29. juli og samtidig stille uret rigtig.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
29. juli 2009 - 18:19 #2
ole8 >> Hvorfor lukker du ikke dine spørgsmål?

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ole8
Avatar billede ole8 Nybegynder
29. juli 2009 - 18:25 #3
1. Jeg ved ikke hvordan de lukkes?
2. Jeg har indstillet mit ur fordi jeg har et program der ikke kan køre i nutiden. Jeg håber du vil hjælpe.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. juli 2009 - 18:45 #4
1. Jo, du ved godt hvordan man lukker et spørgsmål.
Det har du før fået oplyst, nemlig sådan:
Hvis der ikke er lagt et "Svar", bér du hjælperen om at sende "Svar".
Hvis spørgsmålet er "død" uden hjælp, sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik oven over boksen, du skriver i.

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.

2. Prøv at ændre tid og dato til det korrekte, og se om du kan logge på Windows Live Messenger.

Hvis det hjælper, må du nok vælge om du vil bruge Windows Live Messenger, eller det program du omtaler.
hvad er det for et program?
29. juli 2009 - 19:02 #5
(Det er nok den slags "prøve"programmer der kun virker i 30 dage, og så må <ole8> stille tiden tilbage hvert 30. dag *S* ...)

Hvis datoen ikke er korrekt vil du få et problem med WindowsUpdate samt visse sikkerhedsprogrammer!!! Så du har sansynligvis ikke fået WindowsUpdate opdateringer siden [2006 4 okt] - ikke smart ...
Avatar billede ole8 Nybegynder
29. juli 2009 - 19:24 #6
Kan man ikke gøre noget, såfremt det kommer til at virke?
29. juli 2009 - 21:14 #7
Avatar billede vejmand Juniormester
29. juli 2009 - 21:31 #8
Som sagt, prøv at ændre tid og dato til det korrekte, og se om du kan logge på Windows Live Messenger.
29. juli 2009 - 21:57 #9
Provokation: Mon vi hører/læser fra <ole8> igen ?
Avatar billede nva Praktikant
30. juli 2009 - 08:22 #10
Det er korrekt at Msn IKKE vil logge på hvis dato/tid ikke står rigtigt.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2009 - 10:16 #11
ole8 >> Har du fået svar på dit spørgsmål, så det kan lukkes? (også alle dine gamle spørgsmål)
Avatar billede ole8 Nybegynder
01. august 2009 - 14:45 #12
Jeg skal nok lukke dem.

nva: Hvordan kan man løse det problem?
Avatar billede vejmand Juniormester
02. august 2009 - 09:01 #13
nva: Hvordan kan man løse det problem?

Ved at sætte dato/tid rigtigt.
Hvis det er fordi du har et "prøve-program" som karise_larry omtaler, løser du problemet ved at købe programmet, og så sætte dato/tid rigtigt.

Hvis det ikke er derfor, bliver du nødt til at fortælle hvilket program der er tale om, ellers har vi ikke en chance for at hjælpe dig.
Avatar billede ole8 Nybegynder
03. august 2009 - 11:37 #14
Nu har jeg afinstalleret det nye meesenger. Kan det tænkes at jeg kan bruge en ældre form af meesenger? Måske vil det virke.
03. august 2009 - 12:55 #15
... hvad med denne DATO 'problem'/detalje ?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2009 - 13:23 #16
ole8 >> Du er ikke videre samarbejdsvillig.  :-)

Har du prøvet at sætte dato og tid korrekt?
Hvis ikke, hvorfor?
Hvilket program er det der ikke kan køre i nutiden?
Du skriver at du nok skal lukke dine gamle spørgsmål, men der er ikke rigtig sket noget, hvorfor?
Avatar billede ole8 Nybegynder
03. august 2009 - 17:41 #17
Jamen, det er ikke min hensigt, hvis jeg har ikke har været samarbejdsvillig:) Jeg har et program, som kræver at min tid skal være omkring 2008. Men det er ikke så meget dét, der er løsningen. Man burde kunne installere en ældre version af messenger såfremt det virker ?
03. august 2009 - 17:50 #18
... igen: Hvilket 'program' ?

Desuden: For 155'ende gang -> skal vi gætte:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

(Eller ka' jeg bare ikke se *S* ?)
03. august 2009 - 17:51 #19
Avatar billede ole8 Nybegynder
07. august 2009 - 00:20 #20
Jeg bruger XP.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. august 2009 - 00:31 #21
.....igen, igen, igen, igen:
* Har du prøvet at sætte dato og tid korrekt?
* Hvilket program er det som ikke kan køre i nutiden?
* Du skriver at du nok skal lukke dine gamle spørgsmål, men der er ikke rigtig sket noget, hvorfor?

Det er tre spørgsmål....
Avatar billede ole8 Nybegynder
07. august 2009 - 01:24 #22
Jeg ved ikke hvordan man lukker dem. De knapper, I taler om, findes ikke.

Dato er ikke korrekt. Jeg kan heller ikke installere en ældre version af msn, fordi den vil kun acceptere den nyeste version. Jeg har XP. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. august 2009 - 01:31 #23
Vi prøver lige igen:
Hvilke knapper er det som ikke findes?
Hvilket program er det som ikke kan køre i nutiden?
Kan du ikke prøve at sætte dato og tid korrekt?
07. august 2009 - 08:48 #24
Avatar billede ole8 Nybegynder
12. august 2009 - 10:48 #25
Men den findes ik. Jeg kan ikke accepterer noget.
#23 Det er Messenger Live.
12. august 2009 - 12:38 #26
Hvis vi nu tager en tilfældig at de "grå bolde" -> http://www.eksperten.dk/spm/821893 - en eller flere har pænt kommenteret til dit spørgsmål, men du er aldrig vendt tilbage ???
Se det er ikke populært...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

----

Altså denne -> http://download.live.com/?sku=messenger kan du ikke bruger ? Eller hyr ?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. august 2009 - 13:46 #27
ole8 >> Okay, jeg springer fra dette spørgsmål nu.
Du er helt åbenlyst ikke interesseret i at få hjælp.
Jeg ved ikke hvorfor du stiller spørgsmål herinde, når du ikke ønsker hjælp alligevel????

Men det må du selvfølgelig selv om, jeg vil bare ikke bruge mere af min tid på det.

For andres skyld, her er 3 (tre) spørgsmål, prøv at nummerere svarene også, så skulle det være4 muligt at finde ud af at svare på dem alle tre! Så har folk en lille chance for at hjælpe dig!

1)
Hvilke knapper er det som ikke findes?

2)
Hvilket program er det som ikke kan køre i nutiden?

3)
Kan du ikke prøve at sætte dato og tid korrekt?

Husk nu, ole8, det er tre spørgsmål, så det kræver også tre svar.
12. august 2009 - 15:16 #28
<vejmand>: Godt sagt/skrevet *S* ...
Avatar billede ole8 Nybegynder
16. august 2009 - 23:50 #29
Godt, jeg prøver.

1) Jeg kan ikke acceptere et svar.

2) Det er Live Messenger (MSN)

3) Hvis jeg sætter min dato korrekt, har jeg ingen problemer længere. Men dette vil jeg gerne undgå, fordi jeg har andre programmer der kræver at jeg lever i fortiden.
17. august 2009 - 14:16 #30
...jeg har andre programmer der kræver at jeg lever i fortiden... - hvilke andre ?
Avatar billede ole8 Nybegynder
17. august 2009 - 21:25 #31
Hvad har det med sagen at gøre?