Avatar billede jaude Nybegynder
28. juli 2009 - 15:41 Der er 3 kommentarer

webbasteret velkomstskærm

Hej eksperter,

Jeg er igang med at undersøge mulighederne omkring at sætte en velkomstsskærm op på mit arbejde. Den skal stå ude i receptionen og skal byde de besøgende velkommen, samt give oversigt over dagens møder mv.

Er der nogen som kender til en webbaseret løsning som kan klare dette, det må gerne være open source!
Avatar billede jaude Nybegynder
28. juli 2009 - 15:53 #1
mener selvfølgelig et infoboard...
Avatar billede Thomsen11 Nybegynder
28. juli 2009 - 16:11 #2
Du kan bare sætte en fladskærm op og føre kabler til en computer der er gemt af vejen. Så skal skærmen bare vise en webside du har liggende på en server. Du kan også lave webside til at skifte sider hvert X sekund elller minut så de besøgende kan se flere sider. Har set dette eksempel mange steder.
Avatar billede Thomsen11 Nybegynder
28. juli 2009 - 19:07 #3
Hvis du ikke er besidelse af en server eller ikke har mulighed for at hoste, kan du også gøre det nemt ved at bruge Wampserver eller andet ligende hvor du bare åbner localhost på din computer. Du kan også bare lave en webside i html og se den som fil. Der er mange muligheder disse er flot nogle af dem :)