Avatar billede j4c0b Nybegynder
27. juli 2009 - 20:52 Der er 8 kommentarer

IE8 fuldstændig anderledes.

Da der havde været nogle problemer med IE8 og Java, ville jeg installere IE7 på pc'en, men da det ikke hjalp og jeg fandt ud af problemet, ville jeg installere IE8 igen, men da jeg gjorde det, var ALLE knapper væk, selv helt i toppen hvor der står eks: "Google - Microsoft Internet Explorer", der er der nu helt blankt og kan heller ikke højre klikke.

Har prøvet og gendanne computeren, men det virker ikke, så pt. kører jeg FF, men vil meget hellere kører IE8.

På forhånd tak.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
27. juli 2009 - 21:00 #1
HAr du prøvet at geninstallere internet explore 8 igen?
Avatar billede j4c0b Nybegynder
27. juli 2009 - 21:07 #2
Ja, har jeg prøvet, og den siger bare at der er en anden version af IE, så den vil ikke installere det igen.
Avatar billede Jensen DK Novice
28. juli 2009 - 06:38 #3
Det ville være rart om man skrev om det var Vista eller XP eller noget andet, men prøv funktioner inde i ie8 internetindstillinger, avanceret og et stykke nede på siden klik nulstil og ok.
Avatar billede j4c0b Nybegynder
30. juli 2009 - 01:46 #4
Det er XP.

Som sagt, der er ingen af de fuktioner, så jeg kan ikke komme til at gøre det på den måde.
Avatar billede Jensen DK Novice
30. juli 2009 - 07:00 #5
De funktioner er der garnteret, du kan få dem frem ved at H. klikke på det grå felt for oven på siden og så sætte flueben ved menulinie med videre.
Avatar billede j4c0b Nybegynder
30. juli 2009 - 16:39 #6
Hvis jeg højreklikker, så sker der ingenting.
Avatar billede Jensen DK Novice
31. juli 2009 - 06:26 #7
Har du SP3 på din XP, ellers afinstaller IE8 indstaller SP3 herfra.
Du kan hente den Danske udgave af SP3 her, du skal ikke tage dig af at der står til it-teknikere og udviklere,.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=da

Og så hent IE8 her, http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/worldwide-sites.aspx

Hvis alt kikser så kan du køre en sfc /scannow.
Prøv at kør en sfc /scannow  afstand mellem sfc og / du klikker start, kør og skriver "sfc /scannow" og ok din XP skive skal være i drevet, det vindue som skiven åbner skal du bare lukke, så skal den bare have lov til at køre færdig, det kan tage fra 20 minutter til en time, der kommer ingen  besked om at den har rettet noget i systemfilerne.
Avatar billede j4c0b Nybegynder
01. august 2009 - 16:54 #8
Efter uninstall af IE8 og installering af SP3, sker der ingenting når jeg trykker på IE8 ikonet.

Desperat kald på hjælp! :(