Avatar billede need4speed Nybegynder
27. juli 2009 - 11:04 Der er 2 kommentarer

kasse apparat integration med webshop

Jeg leder efter et butikskassesystem som kan snakke sammen med et lager system fra en webshop.

F.eks. hvis butikken er løbet tør for huer så skal webshoppens lagersystem bliver informeret via en xml fil eller lignende og vise f.eks. et rødt status ikon på shoppen.

Nogen som kan hjælpe ?
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2009 - 11:10 #1
Hej

Prøv evt. at kigge på DanDomain, vi har en del kunder som både kører webshop og butik på samme lager system.
Avatar billede Rinaa Nybegynder
04. august 2009 - 22:31 #2
Jeg vil også anbefale Dandomain.
Det er mange "lagerstyrings"programme på marked. Men det er ikke alle, der kan integreres i din Web-Shop.
Tjek Dandomain hjemmesiden Web-Shop -> Modul oversigt ->  Integration
http://www.dandomain.dk/produkter/webshop-moduler.html