Avatar billede hyben Novice
25. juli 2009 - 18:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

trådløst net problem

Hvorfor ryger jeg af husets trådløse net? Kørte fint indtil for 3 dage siden ... fandt en virus på min pc og har nu efter Karise_larrys anvisninger en ren pc.Jeg troede at det var virus der gav problemer, - men har altså stadig vældig, vældig meget besvær med at få kontakt til www.  Ingen andre i familien mister forbindelse til det trådløse net ( en hurtig TDC forbindelse)
Avatar billede hyben Novice
26. juli 2009 - 11:20 #2
Hej Larry ... hvad skal jeg kigge efter i dit 2. link? ...
26. juli 2009 - 21:02 #3
(Du henviser til en tråd hvor jeg har bidraget - hvilken af dem ?)
26. juli 2009 - 21:06 #4
Lidt mere info ???

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Bærbar ? Stationær ?
Kontakt til www med hvilket program ? Version ?
Sikkerhedsprogram ? Version ?

Med 'trådet' forbindelse; hvad så ?

...vældig, vældig meget besvær med at få kontakt til www... - hvordan det i praksis ???
Avatar billede hyben Novice
28. juli 2009 - 22:28 #5
Det nederste af de 2 .... ;0)
Avatar billede hyben Novice
28. juli 2009 - 22:33 #6
hej .. Det er altså underligt .... min adgang til nettet via det trådløse har nu kørt fint i timevis ...

PC DATA:

Win XP pro
Bærbar
IE8
Spysweeper med antivirus
Jeg har ikke prøvet at "tråde" ... venter til næste gang der er GED i det hele - vælger at tro, at problemet har været "noget" og har sparebøssen ½ fuld til en ny.

Ping for point ...
Avatar billede hyben Novice
21. november 2009 - 17:07 #7
Ping for svar  ...lukker tråden snarest - bryder mig ikke om gammel gæld ;0)
Avatar billede hyben Novice
05. marts 2010 - 19:40 #8
Okaj ... så lukker jeg ;0)