Avatar billede xodeus Novice
24. juli 2009 - 17:10 Der er 1 løsning

RSS feed cache

Hej jeg har lige en lille ting, som jeg vil mene at I kan hjælpe mig med.

Det er sådan at jeg har et RSS feed, hvor udbyderen har indkodet de seneste 10 overskrifter i. RSS-feeded opdaterer, hver 5. minut.

Jeg har et program, der så benytter sig af dette feed. Men når computeren er slukket, eller programmet ikke kører, går jeg glip af alle de overskrifter, som kommer på feeded mens der er slukket.

Så er mit spørgsmål, kan jeg bruge en eller anden service til at gemme disse overskrifter til mig, som jeg så kan få et nyt feed ud af?

Jeg har seæv tænkt på et yahoo pipe, men har ikke rigtig kunne finde ud af det... Håber at der er nogle der kan hjælpe.

jeg kunne i hvert fald tænke mig at få de seneste 100 overskrifter med istedet for kun 10.
Avatar billede xodeus Novice
26. juli 2009 - 08:57 #1
Jeg tror at jeg har fundet noget jeg er igang med at teste.
Det hedder sjovt nok RSScache. Håber at det er det jeg søger efter.
www.rsscache.com