Avatar billede MathiasDue Nybegynder
24. juli 2009 - 12:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et hjemmeside navn + design.

Jeg skal til at lave mig en hjemmeside, med et flot design, men jeg mangler et navn, og en form for logo.
hjemmesiden kommer til at bestå af flere gode it råd og vejledning.
og så guide til hvordan man samler selv, samt computere jeg har samlet selv, med pris osv, så at andre der får lyst til det samme men ikke kan fnde det rigtige kan kigge på min side og se hvad jeg anbefaler (:

100 points til den person der kommer med et godt navn til hjemmesiden, og et navn der ikke er optaget self.

Mange tak på forhånd.
Og med venlig hilsen
Mathias
Avatar billede trissebasse Nybegynder
24. juli 2009 - 12:24 #1
Hej.

Firmanavn: Guide IT

Domæne: www.guideit.dk
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
24. juli 2009 - 12:30 #2
tror jeg vil gå igang med at reservere alle de navne-forslag der kommer :-) hahaha
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. juli 2009 - 17:41 #3
Skal du bruge hjælp til design og opsætning, skal du være velkommen at kontakte mig med yderligere detaljer, brug venligst kontaktformularen på:
http://www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
03. august 2009 - 11:53 #4
Lukket - Midlerne er ikke til rådighed i øjeblikket.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
03. august 2009 - 11:53 #5
.
Avatar billede computerlab Nybegynder
03. august 2009 - 12:10 #6
Skulle midlerne senere være til det, eller skulle du få fat på en sponsor, skal du være velkommen at kontakte mig.

Mvh
Brian Jørgensen, ComputerLab