Avatar billede OBOY Nybegynder
23. juli 2009 - 13:39 Der er 6 kommentarer

Spørgsmål

Hej,

Jeg har købt en dvd med karaoke sange i originale versioner og som vises med musikvideoer - man kan så vælge om man vil se og høre videoen i originalversion eller blot se videoen med karaokemusik.

Mit spørgsmål går på om der findes et program som kan gøre til at jeg blot kan få karaokemusikken lagt på computeren så jeg kan få musikken på min MP3 afspiller.

Mvh.
Oboy
Avatar billede Kengun Praktikant
23. juli 2009 - 13:46 #1
Et hurtigt søg på Google efter "sound recorder" gav mig blandt andet et link til: http://www.sound-recorder.info/ - Det ser ud til at den koster lidt, $29.95.

Et andet super program er Audacity som er gratis: http://audacity.sourceforge.net/ - men jeg kender ikke til om det kan optage fra din PC.
23. juli 2009 - 13:47 #2
Hmmm... ikke specielt sigende overskrift ?

Det har været der før, forsøger at finde den tråd ...
Kig evt. ved http://www.piratgruppen.org/wiki/index.php/Kategori:Musik ?
Avatar billede kodak Mester
23. juli 2009 - 13:56 #3
karaokemusik er også kendt som instrumental du kunne starte med at søge det.

Instrumen tal er musik udden sang.

Hvis du hellere vil have det ud af dine skiver bør du prøve

programmet: Movavi Video Converter 8
http://www.movavi.com/videoconverter/download.html
Avatar billede kodak Mester
23. juli 2009 - 13:58 #4
Movavi Video Converter 8

Er et program der stortsetkankonventere alle vidio og lyd formater.
Avatar billede OBOY Nybegynder
23. juli 2009 - 16:41 #5
Mange tak for svar,

Har hentet Movavi Video Converter 8.

Jeg har dog lidt svært ved at finde ud af hvordan jeg skal gøre.

Når programmet er startet har jeg klikket på "file" og via dvd-afspilleren hentet alle de filer der lå i mappen "video_TS" og åbnet disse.

Mvh.
Oboy
Avatar billede kodak Mester
23. juli 2009 - 17:07 #6
Du bør nok hellere bruge den der heder disk.
og url er i tilfælde af du vil hente eksempemvil fra youtube

Og nederst til venstre vælger du hvad den skal laves om til
eksempilvis to: MP3

Så trykker du på convert i højre hjørne så går der et stykke tid så er den på dit C drev.