Avatar billede ALIONAIRE Nybegynder
22. juli 2009 - 22:09 Der er 2 kommentarer

Skifter auto tema.

Hejsa alle sammen, Jeg har en bærbar med Win Vista sp2, Nu er den begyndt på at automatisk at skifte tema fra de normale tema(aero) til Windows Vista Basic?
Den er normal i starten, når jeg så starter på at surfe på nettet(Firefox & IE)
Kommer da et icon på Processlinjen og siger "Farveskemaet er blevet ændret til Windows Vista Basic"
Den gør det fx altid når nogle skriver til mig på Fjæsbog,
Det er så grimt at se på og det er så irriterende..
Men lukker jeg Firefox så bliver temaet normalt igen WTF?
Er da noget man kan gøre?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juli 2009 - 22:47 #1
Avatar billede ALIONAIRE Nybegynder
23. juli 2009 - 01:30 #2
ikke hvad jeg ved noget om.
Jeg har aldrig haft det problem, lige siden jeg geninstallerede vista og installede sp2 fik jeg dette problem?