Avatar billede j4c0b Nybegynder
22. juli 2009 - 01:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Syntaksfejl på facebook.

Hej derude.

På facebook kommer der en syntaksfejl.
Når siden skal opdatere sig selv, så sker der ingenting.

Eksempel: Når man skal dele "hvad man har på hjertet", man indtaster ord i feltet, og så trykker del, så sker der ingenting. Men trykker man F5 eller på opdater, så kommer det frem.

Der er også problemer på komogvind.dk hvor den f.eks. ikke vil læse spillene ind.

Har prøvet at opdatere diverse ting, men det hjælper ikke.
- HJÆLP!

Mvh. Jacob
Avatar billede j4c0b Nybegynder
22. juli 2009 - 01:03 #1
Det skal så lige siges at jeg også har prøvet og installere FireFox og det hjalp intet.
22. juli 2009 - 09:13 #2
Hvilket OS / Styresystem ?
Hvilken IE version ?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
22. juli 2009 - 10:43 #3
Du har højst sandsynligvis deaktiveret javascript, og eventuelt har du en meget hidsig anti-virus som lukker for javascript...
Avatar billede j4c0b Nybegynder
22. juli 2009 - 22:36 #4
Xp med IE 8.

Hm, Java er aktiveret i IE, men dog har jeg ikke tjekket anti programmet om det blokere det.
Avatar billede j4c0b Nybegynder
22. juli 2009 - 22:50 #5
mcb2001, takker for hjælpen, læg et svar :)
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
23. juli 2009 - 09:23 #6
selv tak